Over mij

Mijn naam is Joost Holweg. Na afronding van de Middelbare Hotelschool te Wageningen ben ik Facility Management gaan studeren aan de Hogeschool Diedenoort te Wageningen. In 1999 begon ik mijn carrierre als assistent hoofd hoteldienst bij de Preva Stichting in Den Haag. Na 3,5 jaar operationele aansturing en inkoopervaring werd ik gevraagd als inkoopadviseur facilitaire zaken voor de fusieorganisatie Stichting Saffier. Hier begon het centraliseren en professionaliseren van de inkoopfunctie wat ik nu nog bijna dagelijks doe. In 3,5 jaar tijd heb ik het inkoop en logistieke vakgebied eigen gemaakt en was uiteindelijk Hoofd Inkoop en Logistiek. Een nieuwe uitdaging vond ik vervolgens bij een adviesbureau op het gebied van inkoop voor de gezondheidszorg. Als consultant hielp ik meerdere instellingen bij hun inkoopvraagstuk. Na 2 jaar besloot ik voor mezelf te beginnen en op 1 mei 2008 is HFM Advies opgericht.

Klanten over HFM Advies

Joost hebben wij benaderd om voor ons sales team meerdere cases te behandelen waarbij individuele leerdoelen aan de orde kwamen vanuit het inkoopvak binnen zorginstellingen. Vanuit zijn inhoudelijke kennis en natuurlijk charisma is Joost een professionele sparring partner voor ons team geweest. Door de cases achteraf te evalueren met aanvullingen vanuit de praktijk heeft hij de groep weer verder geholpen richting Operationele Excellentie in de Zorg. Tevens zijn handvatten gegeven om bewuster en doelgerichter richting strategisch partnership in de zorg te komen.

Meer goede ervaringen

Contactgegevens

HFM Advies - Joost Holweg
Mariendaalseweg 19
6986 CB Angerlo
Tel: 06-50507400

LinkedIn

 
 
Wilt u weten wat HFM Advies voor u kan betekenen?