Over mij
Mijn naam is Joost Holweg. Na afronding van de Middelbare Hotelschool te Wageningen ben ik Facility Management gaan studeren aan de Hogeschool Diedenoort te Wageningen. In 1999 begon ik mijn carrierre als assistent hoofd hoteldienst bij de Preva Stichting in Den Haag. Na 3,5 jaar operationele aansturing en inkoopervaring werd ik gevraagd als inkoopadviseur facilitaire zaken voor de fusieorganisatie Stichting Saffier. Hier begon het centraliseren en professionaliseren van de inkoopfunctie wat ik nu nog bijna dagelijks doe. In 3,5 jaar tijd heb ik het inkoop en logistieke vakgebied eigen gemaakt en was uiteindelijk Hoofd Inkoop en Logistiek. Een nieuwe uitdaging vond ik vervolgens bij een adviesbureau op het gebied van inkoop voor de gezondheidszorg. Als consultant hielp ik meerdere instellingen bij hun inkoopvraagstuk. Na 2 jaar besloot ik voor mezelf te beginnen en op 1 mei 2008 is HFM Advies opgericht.